Dear readers,
this is a personal blog. Everything stated/written here represent my own. My blog might not be as interesting as yours. You might not understand some of the post due to its blurry content and the writer herself:) I write things that i feel the need to share with others. Do show some respect.Thank you;)


Tuesday, February 19, 2008

ok kowt.

phewww.wt a relieved.! i finally finished up my add math work.
yay.after tiru payal's work.hahha.pastuh blik ingat mao study blik.tp til 11.50 pm skrang nih xstudy2 lg.
hahha.sejarah kne bace 10 pages.esok cikgu mao tanyer.
belom bace lg.jp lg mao bace.
busy buat hmwk yg bukan utk esok punyer.adoi.baik buat my est hmwk.
so td stayback cancel.maybe esok kot.xtaula.lily pun xsure.

hari nih.tido skali jer kt kelas.tuh pun cikgu xder.sakit perot dowhh.
so tido lg best.:D

hurm.td pttnyer nk g summit wit my mum.nk carik buku.
tp sbb im busy buat hmwk laa sgt n busy tgk tv.
hahha.pastuh xjd
heee.

damn.skrang nih tgh print est hmwk.printer bengong!!
bengong bengong!
hahha.

yayy!
hepi bday to me!
dh pkol 12.
yeah.im 16.makin meningkt tua.hahha.tp still looking young ok!
:DD
lg 1 year bleh amik lesen driving.
heee.pastuh bleh dpt my own car.
hahha.
berangan jer lebih.
:PP

klaa.till here den.
nk kne bace sejarah.and study add math.
daaa

roger n out!

No comments: