Dear readers,
this is a personal blog. Everything stated/written here represent my own. My blog might not be as interesting as yours. You might not understand some of the post due to its blurry content and the writer herself:) I write things that i feel the need to share with others. Do show some respect.Thank you;)


Friday, October 2, 2009

Suka tak suka kene baca jugak.

Before i continue with my main topic today, i just wanna tell you that

I think that my keblurran telah berkurang.
WHoaa. I realised it today. HaHa.

Agree? No?
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Tak suka ke suka??

Saya tak suka bila saya lalu depan orang sedang merokok or mereka lalu depan saya kerana bau rokok itu sangat memeningkan dan semestinya tak wangi.


Saya rasa tak selesa bila keluar rumah tak pakai eyeliner. Its like going out naked.Haha

Saya lagi tak suka bila
tiap kali jumpa atau cakap nak beremo jer walaupun saya suka mendengar luahan hati orang lain.

Saya tak berapa comfortable bila orang tgk my face lame2 macam tengah kira baper banyak spots n pimples yg ade kt muka

Saya lagilaa tak suka bila semuanya nak ikut kehendak suke hati dia jer.Ingat dia sape laa sangat.

Saya sangat geram bila laptop/internet lembab macam siput rase cam nak baling2 jer bende nih

Saya rasa tak best bila keluar pakai sempoi je sebab xtau nak pakai baju ape

Saya sangat tak suka bila melihat kerajaan mementingkan diri sendiri dan manusia2 yang berpangkat dalam bidang politik pakai baju mahal2 guna duit kerajaan.

Saya rasa benci bila tengok org lain atau saye sendiri kene tindas. Oleh sebab itu saya cepat marah.

Saya bengang bila orang carik pasal dengan saya kerana saya kurang kesabaran bergantung kepada situasi.

Saya rasa pelik dan tertanya-tanya kenapa dorg taknak kasi banyak2 free gifts n diskaun bile beli barang.Hehe

Saya ingin tahu kenapa kite orang kene tunduk kepada Sultan dan mendaulatkannya kerana bagi saya mereka hanya manusia biase jer.

Saya tergamam bila orang bercakap tentang body figure seseorang atau saya sendiri depan orang lain atau saya sendiri kerana bagi saya mereka tak respect orang lain.

Saya rasa menyampah bila saya sedang bercakap tengok muka org tuh dia pandang tempat lain utk buat 'muka' dekat kawan dia.Macam nak mintak pelempang.Haha

Saya akan rasa bersalah kalau satu hari xblaja.Haha

Saya rasa ayat yang paling rude ialah 'kurang ajar' sebab bile dengar tuh buat sakit hati.Hehe

Saya berharap agar maid saya skrang nih jangan mengade lelebih sebelum saya marah dia teruk2.ish3.

Saya lagi berharap supaya saya dapat master debate in english dengan lebih cemerlang walaupun rase macam impossible melihatkan kepada english saya yang semakin teruk.

Saya lagi sangat berharap agar satu hari nanti saya dapat berjumpa dengan Kim Hyun Joong;)

Saya suka bila saya on handphone tiap2 pagi ade orang hantar 'Good Morning!!!!' or 'Have a wonderful day' or ape2 yang menarik cuz it really makes my day.

Saya lagi suka bila saya tengok satu hari tuh takda sorang pun dalam rumah ini menjerit2

Saya selesa bila lepas mandi di bilik air sendiri dengan sabun mandi yang berbuih2.Hehe

Saya suka bila kawan2 bukan Islam senyum dan saling bertegur dengan saya kerana saya paling menyampah dengan racist.

Saya rase macam nak makan cake skrang nih;)

Saya sangat gembira bila dapat free gifts dan hadiah dari orang lain kerana itu membuatkan saya happy

Saya teringin nak blanje my family and friends shopping kalo duit saya banyak.

Saya suka tengok orang senyum lebar nampak gigi walaupun gigi kuning,hitam,orange,biru atau rainbow colour.Hehe

Saya suka pegi open house sebab dapat makan sedap2.Hehe

Saya rase sampai nih jer kot.Nanti tambah lagi. Macam pelik plak ber-saya saya.

No comments: